Benelli Leoncino Trial 500

Cena: 27990.00 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 10
title
2 / 10
title
3 / 10
title
4 / 10
title
5 / 10
title
6 / 10
title
7 / 10
title
8 / 10
title
9 / 10
title
10 / 10
title
Oferta od: Firmy
Kategoria: Naked
Marka: Benelli
Model: Leoncino Trial 500
Rok produkcji: 2024
Stan: Nowy
Pojemność: 500 ccm3

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Benelli Leoncino 500 Trail

Fabrycznie nowy, gwarancja 24 miesiące, cena brutto, pełna faktura VAT.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Benelli Leoncino 500 - Powrót legendy

 

Dzięki ponad stuletniemu dziedzictwu marki Benelli oraz inspiracji, z których można nieustannie czerpać, studio projektowe CentroStile Benelli było w stanie na nowo zaprojektować ten jeden z najbardziej ukochanych motocykli firmy z Pesaro, Leoncino.

Ten całkowicie nowy projekt od CentroStile Benelli doskonale wpasowuje się w motocykle o ostrych kształtach i harmonijnych liniach, a także wyzwala czyste emocje, z których słynie Benelli. Całkowicie nowy Leoncino reprezentuje autentyczną i czystą koncepcję projektową, która na nowo odkrywa styl i przystepność oryginału, jednocześnie dostarczając współczesny motocykl, który zapewnia sportowe i ekscytujące doznania.

 Zaczynając od przedniego błotnika, który z dumą przedstawia Lwa z Pesaro, poprzez nowy przedni reflektor wykonany w nowoczesnej technologii LED, aż po zbiornik paliwa i siedzenie, wszystko opływowe i podkreślające osobowość nowego Leoncino.

 Znak rozpoznawczy Benelli, piękna stalowa rama kratownicowa, w której znajduje się całkowicie nowy zespół napędowy firmy z Pesaro: dwucylindrowy, 4 suwowy, chłodzone cieczą o pojemności 500 cm3 produkcji Benelli. Ten całkowicie nowy silnik gwarantuje elastyczność i natychmiastową reakcję, z maksymalną mocą 48 KM (35kW) przy 8500 obrotów na minutę oraz maksymalnym momentem obrotowym 45Nm. Nie ma wątpliwości, Leoncino to motocykl, na którym pokochasz się pokazywać. 

 

SILNIK

Leoncino jest wyposażony w całkowicie nowy dwucylindrowy silnik z technologią 4-zaworową i podwójnymi wałkami rozrządu w głowicy zapewniającymi maksymalną moc, wtrysk paliwa i sześciobiegową skrzynię biegów.

 

STYLISTYKA I ERGONOMIA

Zaprojektowany przez studio projektowe CentroStile Benelli, Leoncino z powodzeniem łączy w sobie tradycyjne kształty z nowoczesnymi akcentami i technologią. Zaczynając od przedniego błotnika, który z dumą przedstawia Lwa z Pesaro, po nowy przedni reflektor w technologii LED.

 

RAMA

Stalowa rama kratownicowa otacza silnik Leoncino i zapewnia optymalną równowagę miedzy sztywnością a lekkością. Leoncino jest zwrotny i budzi zaufanie, zarówno u początkujących, jak i doświadczonych motocyklistów.

 

ZAWIESZENIE

Wysokiej jakości zawieszenie - widelec upside-down o średnicy 50 mm z przodu i konfiguracja wahacz-monoshock z tyłu - oferuje doskonałą kontrolę podwozia, niezależnie od tego, czy jedziesz szybko, czy po prostu cieszysz się widokami.

 

 

SPECYFIKACJA

 

Wymiary (dł./szer./wys.) 2160/875/1160 mm
Wysokość kanapy 810 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy 207kg
Silnik DOHC, 2 Cylindry, 4-suw, 8V
Pojemność silnika 500 cm3
Układ chłodzenia Ciecz
Układ paliwowy Wtrysk paliwa
Moc 35kW /8500 rpm
Max. moment obr. 46Nm / 6000 rpm
Zbiornik paliwa 12.7 L
Skrzynia biegów 6 biegów
Rama Stalowa, kratownicowa
Zawieszenie przód Upside-down
Zawieszenie tył Amortyzator centralny
Z regulacją wstępnego napięcia
 sprężyny i dobicia
Opona przód 120/70-17
Opona tył 160/60-17
Hamulec przód 2 x Tarcza
Hamulec tył Tarcza
ABS TAK
Norma emisji spalin EURO 5

 


autor:
avatar
Ocena: 0 (0)

strworzona dnia: 2025-02-01