
Benelli Leoncino 500 Trail
Fabrycznie nowy, gwarancja 24 miesiące, cena brutto, pełna faktura VAT.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Dzięki ponad stuletniemu dziedzictwu marki Benelli oraz inspiracji, z których można nieustannie czerpać, studio projektowe CentroStile Benelli było w stanie na nowo zaprojektować ten jeden z najbardziej ukochanych motocykli firmy z Pesaro, Leoncino.
Ten całkowicie nowy projekt od CentroStile Benelli doskonale wpasowuje się w motocykle o ostrych kształtach i harmonijnych liniach, a także wyzwala czyste emocje, z których słynie Benelli. Całkowicie nowy Leoncino reprezentuje autentyczną i czystą koncepcję projektową, która na nowo odkrywa styl i przystepność oryginału, jednocześnie dostarczając współczesny motocykl, który zapewnia sportowe i ekscytujące doznania.
Zaczynając od przedniego błotnika, który z dumą przedstawia Lwa z Pesaro, poprzez nowy przedni reflektor wykonany w nowoczesnej technologii LED, aż po zbiornik paliwa i siedzenie, wszystko opływowe i podkreślające osobowość nowego Leoncino.
Znak rozpoznawczy Benelli, piękna stalowa rama kratownicowa, w której znajduje się całkowicie nowy zespół napędowy firmy z Pesaro: dwucylindrowy, 4 suwowy, chłodzone cieczą o pojemności 500 cm3 produkcji Benelli. Ten całkowicie nowy silnik gwarantuje elastyczność i natychmiastową reakcję, z maksymalną mocą 48 KM (35kW) przy 8500 obrotów na minutę oraz maksymalnym momentem obrotowym 45Nm. Nie ma wątpliwości, Leoncino to motocykl, na którym pokochasz się pokazywać.
Leoncino jest wyposażony w całkowicie nowy dwucylindrowy silnik z technologią 4-zaworową i podwójnymi wałkami rozrządu w głowicy zapewniającymi maksymalną moc, wtrysk paliwa i sześciobiegową skrzynię biegów.
Zaprojektowany przez studio projektowe CentroStile Benelli, Leoncino z powodzeniem łączy w sobie tradycyjne kształty z nowoczesnymi akcentami i technologią. Zaczynając od przedniego błotnika, który z dumą przedstawia Lwa z Pesaro, po nowy przedni reflektor w technologii LED.
Stalowa rama kratownicowa otacza silnik Leoncino i zapewnia optymalną równowagę miedzy sztywnością a lekkością. Leoncino jest zwrotny i budzi zaufanie, zarówno u początkujących, jak i doświadczonych motocyklistów.
Wysokiej jakości zawieszenie - widelec upside-down o średnicy 50 mm z przodu i konfiguracja wahacz-monoshock z tyłu - oferuje doskonałą kontrolę podwozia, niezależnie od tego, czy jedziesz szybko, czy po prostu cieszysz się widokami.

| Wymiary (dł./szer./wys.) | 2160/875/1160 mm |
| Wysokość kanapy | 810 mm |
| Masa pojazdu gotowego do jazdy | 207kg |
| Silnik | DOHC, 2 Cylindry, 4-suw, 8V |
| Pojemność silnika | 500 cm3 |
| Układ chłodzenia | Ciecz |
| Układ paliwowy | Wtrysk paliwa |
| Moc | 35kW /8500 rpm |
| Max. moment obr. | 46Nm / 6000 rpm |
| Zbiornik paliwa | 12.7 L |
| Skrzynia biegów | 6 biegów |
| Rama | Stalowa, kratownicowa |
| Zawieszenie przód | Upside-down |
| Zawieszenie tył | Amortyzator centralny Z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i dobicia |
| Opona przód | 120/70-17 |
| Opona tył | 160/60-17 |
| Hamulec przód | 2 x Tarcza |
| Hamulec tył | Tarcza |
| ABS | TAK |
| Norma emisji spalin | EURO 5 |