Buty offroadowe Leatt Moto 4.5 Hydradri Burn Red

Cena: 79 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Buty offroadowe LEATT 4.5 Hydradri to doskonałe połączenie wodoodporności, komfortu i ochrony dla motocyklistów w terenie. Membrana HydraDri® EVO (20 000 mm wodoodporności/20 000 g/m2 oddychalności) oraz neoprenowy kołnierz uszczelniający zapewniają suchość w każdych warunkach. System SlideLock z polimerowymi klamrami i stalową bazą gwarantuje pewne dopasowanie. Płaski, przyczepny profil wewnętrzny poprawia czucie motocykla, a niski nosek ułatwia zmianę biegów. Podeszwa Enduro z DualZone i stalowym trzpieniem oferuje przyczepność i trwałość. Wygodne nawet dla szerokich stóp, z certyfikatem CE i ekologicznym opakowaniem. - Membrana: HydraDri® EVO (20 000 mm wodoodporności/20 000 g/m2 oddychalności), neoprenowy kołnierz uszczelniający- Dopasowanie: Wyjątkowy komfort, idealne nawet dla szerokich stóp- Zapięcie: System SlideLock z automatycznym suwakiem, polimerowe klamry z systemem Over-lock i stalową bazą- Przyczepność: Płaski i przyczepny profil wewnętrzny dla doskonałego czucia motocykla- Nosek: Niski profil dla łatwej zmiany biegów- Kostki: Konstrukcja z uchwytem na pięcie dla stabilności podczas jazdy- Podeszwa: Wzór Enduro dla przyczepności, DualZone o różnej twardości, rozszerzona strefa dla jazdy na podnóżkach, wzmocniona stalowym trzpieniem, certyfikat CE- Certyfikaty: EN13634:2017 (obuwie ochronne dla motocyklistów) ...
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-10-29


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.