Gogle Leatt Velocity 5.5 83 Vlt Orange Clear

Cena: 399 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Kategoria: Kaski>Gogle
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Gogle LEATT Velocity 5.5 są superwytrzymałe, zapewniając ochronę przed kurzem i gałęziami. Oferują idealne dopasowanie i świetny wygląd w przystępnej cenie. Zapewniają trwałą ochronę przed zaparowaniem. Dzięki systemowi antifog, wytrzymałości i doskonałemu projektowi, gogle te są świetnym wyborem. Oferują niezawodną widoczność i ochronę oczu podczas jazdy. Jeśli szukasz gogli z systemem szybkiej wymiany szyb, zapoznaj się z gamą gogli LEATT 6.5.  Superwytrzymała szyba Iriz z szerokim polem widzenia 170° Podwójna szybka antifog Przystosowane do opcji Roll-Off w systemie WideVision 48mm (opcjonalnie) Trójwarstwowa, dwugęstościowa komfortowa pianka i podkładka z materiału zapobiegającemu poceniu się Samoczyszcząca dolna ramka umożliwia opadanie brudu z soczewki Wsporniki z 45mm paskiem pokrytym powłoką antypoślizgową Zwężany kształt dopasowany nawet do trudnych kasków OTG – Pasuje na okulary Przystosowany do zrywek Tear-Off z mocowaniami. Zestaw Tear-Off w zestawie Superwytrzymała szyba testowana na odporność na uderzenia: ANSI Z87.1-2015 Military Ballistic Impact Standard (MIL-DTL-43511D) Certyfikowane CE EN 1938 :2010 Zgodne z PPE Regulation (EU) 2016/425 Opcjonalne szybki dostępne z transmisją światła od 22-83% (VLT)...
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-10-29


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.