Kask Motocyklowy Arai SZ-R Evo Diamond Black

Cena: 3799 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Kategoria: Kaski>Otwarte
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Otwarty kask motocyklowy Arai SZ-R EVO to połączenie doskonałego bezpieczeństwa i wyjątkowego komfortu. Dzięki innowacyjnej konstrukcji PB-CLC2, długiej szybie i zaawansowanej wentylacji, będzie świetnym wyborem dla motocyklistów jeżdżących w mieście.Materiał:Konstrukcja zewnętrzna z włókien szklanych, wykonana w zaawansowanej technologii PB-CLC2Kask wykonany zgodnie z myślą technologiczną Arai R75, zapewniającej bezpieczeństwo skorupy na najwyższym poziomie, przez jej opływowy kształt i trwałość skorupyBezpieczeństwo:Spełnia wymagania nowej, restrykcyjnej normy ECE 22.06Wyposażony w spoiler Air Wing® dla lepszej aerodynamikiSystem zapięcia Double-D ringWentylacja:Zaawansowany system wentylacji zapewniający optymalny przepływ powietrzaWlot powietrza na szczycie kaskuBoczne wyloty powietrza i jeden w tylnej, dolnej części kaskuKomfort:Długa, wygodna szyba z regulacją i blokadąAntybakteryjna wyściółkaWyjmowane poduszki policzkowe nadające się do praniaPrzystosowany dla osób noszących okularyKieszenie na głośniki – możliwość montażu interkomuCechy dodatkowe:Ręcznie wykonany z twardą zewnętrzną skorupą o opływowym kształcieMożliwość zastosowania wizjera z blendąMożliwość zastosowania Pinlocka ...
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-11-01


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.