
| Typ silnika | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy |
| Pojemność skokowa silnika | 998 cm³ |
| Średnica x skok | 76 x 55 mm |
| Stopień sprężania | 13.0:1 |
| Układ zaworów | 16 zaworów DOHC |
| Układ paliwowy | Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 z podwójnym wtryskiem |
| Układ rozruchowy | Elektryczny |
| Smarowanie | Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju |
| Hamulce, przednie | Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy |
| Hamulce, tylne | Pojedyncza tarcza 220 m. Zacisk: Jednotłoczkowy |
| Zawieszenie, przednie | Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny top-out |
| Zawieszenie, tylne | Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane |
| Moc maksymalna | 150 kW {204 KM} / 14,000 obr./min |
| Moc maksymalna z powietrzem RAM | 157.5 kW {214 KM} / 14,000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 111.8 N•m {11.4 kgf•m} / 11,700 obr./min |
| Przełożenie | 6-biegowa, kasetowa |
| Przeniesienie napędu | Łańcuch uszczelniony |
| Sprzęgło | Mokre wielotarczowe, manualne |
| Typ ramy | Podwójna belka nośna, aluminium lane |
| Ślad | 105 mm |
| Skok zawieszenia, przednie | 120 mm |
| Skok zawieszenia, tylne | 115 mm |
| Opona, przednia | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Opona, tylna | 190/55ZR17M/C (75W) |
| Kąt skrętu L/P | 27˚ / 27˚ |
| Dł x Szer x Wys | 2,085 x 750 x 1,185 mm |
| Rozstaw osi | 1,450 mm |
| Prześwit pod pojazdem | 135 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 17 litrów |
| Wysokość siedzenia | 835 mm |
| Masa pojazdu gotowego do użytku | 206 kg |