
| Typ silnika | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym |
| Pojemność skokowa silnika | 451 cm³ |
| Średnica x skok | 70 x 58.6 mm |
| Stopień sprężania | 11.7:1 |
| Układ zaworów | 8 zaworów DOHC |
| Układ paliwowy | Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi |
| Układ rozruchowy | Zintegrowany rozrusznik |
| Smarowanie | Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa |
| Hamulce, przednie | Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek |
| Hamulce, tylne | Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok |
| Zawieszenie, przednie | Widelec teleskopowy 41 mm |
| Zawieszenie, tylne | Nowy amortyzator gazowy Uni Trak z regulacją napięcia wstępnego sprężyny |
| Moc maksymalna | 51.1kW (69KM) / 10,500 obr./min. |
| Maksymalny moment obrotowy | 60.4 N•m {6.2 kgf•m} / 2,800 obr./min. |
| Przełożenie | 6-biegowa |
| Przeniesienie napędu | Łańcuch uszczelniony |
| Przełożenie podstawowe | 2.219 (71/32) |
| Przełożenie biegu 1 | 2.235 (38/17) |
| Przełożenie biegu 2 | 1.800 (36/20) |
| Przełożenie biegu 3 | 1.240 (31/25) |
| Przełożenie biegu 4 | 1.074 (29/27) |
| Przełożenie biegu 5 | 0.964 (27/28) |
| Przełożenie biegu 6 | 0.852 (23/27) |
| Przełożenie całkowite | 3.017 (43/14) |
| Sprzęgło | Wielotarczowe, zautomatyzowane |
| Typ ramy | Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie |
| Ślad | 104 mm |
| Skok zawieszenia, przednie | 120 mm |
| Skok zawieszenia, tylne | 114 mm |
| Opona, przednia | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Opona, tylna | 160/60ZR17M/C (69W) |
| Dł x Szer x Wys | 2,145 x 750 x 1,135 mm |
| Rozstaw osi | 1,535 mm |
| Prześwit pod pojazdem | 130 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 14 litrów |
| Wysokość siedzenia | 795 mm |
| Masa pojazdu gotowego do użytku | 227 kg |
| Rodzaj silnika | Chłodzony cieczą, silnik synchroniczny z magnesami stałymi |
| Akumulator Typ | Akumulator litowo-jonowy |
| Napięcie znamionowe | 50,4 V |
| Całkowita pojemność znamionowa | 27.2 Ah |
| Waga akumulatora | 13 kg |