Rękawice motocyklowe Leatt Adv Hydradri 6.5 Stealth Black Grey

Cena: 349 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Leatt HydraDri® 6.5 Gloves to zaawansowane rękawice motocyklowe stworzone z myślą o maksymalnej ochronie i komforcie w każdych warunkach pogodowych. Dzięki nowej laminowanej konstrukcji i membranie HydraDri® EVO (20 000 mm / 20 000 g/m2) zapewniają pełną wodoodporność i oddychalność, a jednocześnie doskonałe wyczucie manetki. Ochraniacze ReaFlex na kostkach i TPR na palcach gwarantują bezpieczeństwo, a dłoń z materiału MicronGrip oferuje pewny chwyt i swobodę ruchu.* Membrana HydraDri® EVO - wodoodporność 20 000 mm / oddychalność 20 000 g/m2* Laminowana konstrukcja - brak przesuwania warstw, lepsze czucie i komfort* Certyfikacja CE EN13594:2015* Ochrona ReaFlex na kostkach i TPR na palcach – elastyczna i skuteczna* Slider na dłoni i podwójna mikrofibra w strefach uderzeń* Dłoń z materiału MicronGrip - doskonała przyczepność i precyzja* Materiał zewnętrzny: Leatt Stretch RipStop – elastyczny i wytrzymały* Wersje: z krótkim lub długim mankietem* Zapięcie Hook & Loop z paskiem FreeFlex (wersja długa) i neoprenowym mankietem (wersja krótka)* Pętla ułatwiająca zakładanie rękawicy* Wycieraczka wizjera na lewym palcu wskazującym* Obsługa ekranów dotykowych* Elementy odblaskowe zwiększające widoczność* Rozmiary: męskie XS–XXL, damskie XS–L* Ekologiczne opakowanie - bez plastiku...
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-10-29


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.