Rękawice motocyklowe Leatt Adv Subzero 5.5 Short Stealth Black Grey

Cena: 349 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Leatt ADV Glove Subzero 5.5 to wodoodporne i wiatroszczelne rękawice stworzone z myślą o zimnych, wymagających warunkach. Dzięki membranie HydraDri® EVO (20 000 mm / 20 000 g/m2) i półlaminowanej konstrukcji dłonie pozostają suche i ciepłe, bez ryzyka gromadzenia się wilgoci między warstwami. Cienka dłoń MicronGrip zapewnia doskonałe czucie manetki - również przy użyciu podgrzewanych chwytów. Rękawice są zgodne z normą CE EN13594:2015 i oferują ochronę klasy premium bez kompromisów w zakresie komfortu.* Membrana HydraDri® EVO - wodoodporność 20 000 mm / oddychalność 20 000 g/m2* Laminowana konstrukcja - lepsze czucie i mniejsza objętość warstw* Certyfikat CE EN13594:2015* Ochrona 3DF na kostkach, TPR na palcach i slider na dłoni* Podwójna mikrofibra w strefach uderzeń* Dłoń MicronGrip - doskonała przyczepność i czucie, idealna do grzanych manetek* Materiał zewnętrzny: Leatt Stretch RipStop z powłoką DWR dla odporności na wodę i brud* Wersje: z krótkim lub długim mankietem* Zapięcie Hook & Loop z paskiem FreeFlex - pełna swoboda ruchów w nadgarstku* Wycieraczka wizjera na lewym palcu wskazującym* Ekran dotykowy obsługiwany palcem wskazującym* Odblaskowe detale poprawiające widoczność* Rozmiary: XS–XXL* Ekologiczne opakowanie – bez plastiku...
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-10-29


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.