Rękawice motocyklowe Leatt Adv X-Flow 8.5 Stealth Black Grey

Cena: 259 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Leatt X-Flow 8.5 Gloves to połączenie trwałości skóry z doskonałą wentylacją i najwyższym poziomem czucia. Wykonane z miękkiej, perforowanej skóry garbowanej w bębnie, oferują wyjątkowy komfort i przewiewność, a podwójne warstwy w strefach narażonych na uderzenia zwiększają bezpieczeństwo. Ochraniacze ReaFlex na kostkach oraz elastyczne TPR na palcach zapewniają skuteczną ochronę bez ograniczania swobody ruchów. Dłoń z materiału NanoGrip – o włóknach 7500 razy cieńszych niż ludzki włos - gwarantuje niezrównane czucie manetki i pewny chwyt w każdych warunkach.* Certyfikacja CE EN13594:2015* Ochraniacz ReaFlex na kostkach i TPR na palcach* Slider na dłoni i podwójne warstwy skóry w strefach uderzeń* Miękka, perforowana skóra - doskonała wentylacja i komfort użytkowania* Dłoń z materiału NanoGrip - najwyższy poziom przyczepności i precyzji* Elastyczne panele z lycry między palcami - większa mobilność* Laserowo cięta skóra w newralgicznych strefach dla dodatkowej wytrzymałości* Wersje: z długim i krótkim mankietem* Zapięcie Hook & Loop z paskiem FreeFlex (w wersji długiej) lub neoprenowym mankietem (w wersji krótkiej)* Pętla ułatwiająca zakładanie* Obsługa ekranów dotykowych* Rozmiary: Long S–XXXL, Short S–XXL* Ekologiczne opakowanie - bez plastiku...
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-10-29


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.