Stabilizator karku junior Leatt Mini 1.5 Black

Cena: 819 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Leatt 3.5 Junior Neck Brace to lekki i wytrzymały stabilizator karku specjalnie dla młodych riderów, oferujący ten sam poziom bezpieczeństwa, co model dla dorosłych.* Niezależnie testowany w laboratoriach i przez zawodników – udowodniona skuteczność w redukcji sił działających na szyję i urazów kręgosłupa szyjnego* Do 89% mniejsze ryzyko poważnych obrażeń szyi i do 45% większe ryzyko złamań obojczyka bez stosowania neck brace (na podstawie niezależnych badań Action Sports EMS)* Specjalne wycięcie na obojczyki utrzymujące rant kasku z dala od najbardziej wrażliwych kości* Platforma optymalizująca kontakt z rantem kasku – rozprasza siły i zapewnia swobodę ruchów* Tylna podpórka CoreFlex z podziałem – dopasowuje się do ruchów ciała i odłamuje się przy nadmiernym nacisku* Lekka, wytrzymała konstrukcja z polimeru kompozytowego (polyamide)* Rzeźbiony, dzielony przód dla lepszego komfortu i dopasowania* Wewnętrzna wyściółka z kanałami wentylacyjnymi dla lepszego przepływu powietrza* 1-punktowa regulacja tylna umożliwiająca indywidualne dopasowanie* CE – certyfikat zgodności z PPE Regulation (EU) 2016/425* Waga: 485 g* Rozmiar: Junior* Ekologiczne opakowanie – bez plastiku...
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-10-29


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.