Stabilizator karku Leatt 4.5 Grey

Cena: 119 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Orteza szyi Leatt Neckbrace 4.5 łączy w sobie zaawansowaną technologię i styl, znajdując się w ofercie pomiędzy modelami 3.5 a 5.5. Jest to idealne rozwiązanie dla osób szukających kompromisu między ceną a możliwościami regulacji i stopniem bezpieczeństwa. Cechy produktu: Dwukierunkowa regulacja elementu thoracic: Zapewnia doskonałe dopasowanie. Kompozyt matrycowy: Oferuje wytrzymałość przy bardzo niskiej wadze. Technologia ALPT® (Alternative Load Path Technology): Pomaga przekazywać energię z kasku na inne części ciała, omijając szyję. Testy niezależne: Potwierdzona redukcja sił działających na szyję i urazy szyi. Redukcja urazów kręgosłupa szyjnego: Do 89% mniejsze ryzyko. Wzrost ryzyka urazów obojczyka bez ortezy: Do 45%. Wycięcie na obojczyk: Zapewnia ochronę najbardziej delikatnych kości. Rozsuwany thoracic strut: Działa zgodnie z naturalnymi ruchami ciała, zapewniając komfort. Dwukierunkowa regulacja tylnej części: Dla idealnego dopasowania. Niska waga: Tylko 575g. Rozmiary: S/M, L/XL, XXL. Certyfikat CE: Zgodność z Rozporządzeniem UE w sprawie ŚOI (EU) 2016/425....
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-10-29


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.