
| Typ silnika | 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin |
| Maksymalny moment obrotowy | 100 Nm / 6000 obr./ min |
| Pojemność skokowa | 1037 cm3 |
| Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
| Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
| Rozrusznik | Elektryczny |
| System smarowania | Mokra miska olejowa |
| Przekładnia | 6-biegowa z zazębieniem stałym |
| Przełożenie wstępne | 1,838 (57/31) |
| Przełożenie końcowe | 2,411 (41/17) |
| Zawieszenie - Przód | Odwrócone teleskopowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory olejowe |
| Zawieszenie - Tył | Wahacz wleczony, sprężyny śrubowe, amortyzator olejowy |
| Hamulce - Przód | Tarczowe podwójne |
| Hamulce - Tył | Tarczowe |
| Opony - Przód | 110/80R19M/C 59V |
| Opony - Tył | 150/70R17M/C 69V |
| System zapłonu | Elektroniczny |
| Zbiornik paliwa | 20,0 l |
| Ilość oleju (całkowita) | 3,5 l |