|
Typ silnika |
Rzędowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
|
Pojemność |
689 cm3 |
|
Średnica x skok tłoka |
80 mm x 68,6 mm |
|
Stopień sprężania |
11,5 : 1 |
|
Moc maksymalna |
54 kW (73 KM) przy 9000 obr./min |
|
Maksymalny moment obrotowy |
68,0 Nm przy 6 500 obr./min |
|
Układ smarowania |
Mokra miska olejowa |
|
Typ sprzęgła |
Mokre, wielotarczowe |
|
Układ zasilania |
Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
|
Układ zapłonu |
TCI |
|
Układ rozrusznika |
Elektryczny |
|
Skrzynia biegów |
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
|
Napęd końcowy |
łańcuch |
|
Rama |
Rama z rur stalowych, podwójna kołyska |
|
Układ przedniego zawieszenia |
Odwrócony widelec teleskopowy |
|
Skok przedniego zawieszenia |
210 mm |
|
Układ tylnego zawieszenia |
Wahacz |
|
Skok tylnego zawieszenia |
200 mm |
|
Hamulec przedni |
Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm |
|
Hamulec tylny |
Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 245 mm tarczowy |
|
Opona przednia |
90/90 R21 M/C 54V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
|
Opona tylna |
150/70 R18 M/C 70V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |