Benelli Leoncino
Fabrycznie nowy, gwarancja 24 miesiące ,cena brutto , pełna f-ra vat.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Benelli od 1911 roku przez ponad 100 lat kojarzy się z przełomowymi modelami
i zaawansowaną technologią. Benelli ma osobowość, która jest natychmiast rozpoznawalna
dzięki swojemu niepowtarzalnemu wyglądowi. Eleganckie i sportowe motocykle Benelli
są tworzone, aby sprostać wymaganiom każdego motocyklisty. Dzięki doświadczeniu wielu
ekspertów z centrum badawczo-rozwojowego w Pesaro, najbardziej innowacyjne
koncepcje projektowe są wdrażane we wszystkich modelach.
Leoncino łączy w sobie tradycję i mityczną pasję ze współczesną stylizacją, innowacyjnością i osiągami. To hołd oddany legendzie włoskich motocykli, która w znacznym stopniu przyczyniła się do powstania historii marki i do dziś odnajduje się we współczesnym świecie.
Od przedniego błotnika, na którym dumnie prezentuje się Lew z Pesaro, po zbiornik paliwa i stylową kanapę, wszystko podkreśla osobowość nowego Leoncino. ABS, cyfrowe instrumenty i lampy z technologią LED dopełniają obrazu wyjątkowego wyróżniającego się z tłumu motocykla.
Leoncino wyposażony jest w chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 500cc. Rurowa rama zapewnia maksymalną wszechstronność i zwrotność. Projektanci z CentroStileBenelli doskonale połączyli harmonijne linie z czystymi emocjami z których słynie Benelli tworząc ten wyróżniający się z tłumu motocykl.
Leoncino 250
CENA: 17500 PLN
Leoncino 250 to kompaktowy, autentyczny motocykl, w którym klasyka łączy się ze współczesnością. Wyposażony został w jednocylindrowy, 4 suwowy, chłodzony cieczą silnik , który sprawia, że Leoncino 250 jest jeszcze bardziej zadziorny. Benelli w tym motocyklu dzieli się swoją reinterpretacją połączenia dziedzictwa, wzornictwa i innowacji będących typowymi dla historycznej marki z Pesaro. Tradycja i innowacja znajdują tutaj swój najwyższy wyraz, w klasycznym motocyklu zaprojektowanym w nowoczesnym stylu.
Silnik
- RODZAJ Jednocylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder
- POJEMNOŚĆ 249 cm3
- ŚREDNICA x SKOK 72 x 61,2 mm
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11,2:1
- ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 18 kW (24.5KM)@ 9500 rpm
- MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 21.0Nm (2.1Kgm)@7500 rpm
- SMAROWANIE Mokra miska olejowa
- ZASILANIE Wtrysk paliwa
- UKŁAD WYDECHOWY Z katalizatorem
- NORMA SPALIN Euro 5
- SPRZĘGŁO Mokre
- SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów
- PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
- ZAPŁON Niedostępny
- ŚWIECA ZAPŁONOWA NGK CR8E
- ROZRUCH Elektryczny
- PRZEŁOŻENIE Niedostępny
- PRZEKŁADNIA GŁÓWNA Niedostępny
- ZUŻYCIE PALIWA 4,1 l/100km
- EMISJA CO2 96 g/km
Podwozie
- RAMA Stalowa
- ZAWIESZENIE PRZÓD Amortyzatory upside-down Ø 41 mm
- SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 125 mm
- ZAWIESZENIE TYŁ Wahacz z centralnym amortyzatorem
- SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 51 mm (without rubber 60mm )
- HAMULEC PRZÓD Tarcza ø280 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i ABS
- PRZEDNIA OBRĘCZ Stop aluminium
- PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 3.50” DOT
- HAMULEC TYŁ Tarcza Ø 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS
- TYLNA OBRĘCZ Stop aluminium
- TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 4,00” DOT
- OPONA PRZEDNIA 110/70 - R17
- OPONA TYLNA 150/60 - R17
Wymiary
DŁUGOŚĆ 2040 mm
WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 1115 mm
WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY 810 mm
- SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 840 mm
- PRZEŚWIT 170 mm
- WAGA SUCHA 164 kg
- WAGA GOTOWA DO JAZDY Niedostępny
- MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ Niedostępny
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 12.5L
- REZERWA 2L
- ROZSTAW OSI 1370 mm