
| Typ silnika | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym |
| Pojemność skokowa silnika | 649 cm³ |
| Średnica x skok | 83 x 60 mm |
| Stopień sprężania | 10.8:1 |
| Układ zaworów | 8 zaworów DOHC |
| Układ paliwowy | Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 2 (Keihin) |
| Układ rozruchowy | Elektryczny |
| Smarowanie | Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa |
| Hamulce, przednie | Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek |
| Hamulce, tylne | Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy |
| Zawieszenie, przednie | Widelec odwrócony, 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacja napięcia wstępnego (po lewej stronie) |
| Zawieszenie, tylne | Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny |
| Moc maksymalna | 49 kW {67 KM} / 8,500 obr./min |
| Emisja C02 | 107 g/km |
| Zestaw dławiący 35 kW | Available |
| Maksymalny moment obrotowy | 61 N•m {6.2 kgf•m} |
| Przełożenie | 6-biegowa |
| Przeniesienie napędu | Łańcuch uszczelniony |
| Przełożenie podstawowe | 2.095 (88/42) |
| Przełożenie biegu 1 | 2.438 (39/16) |
| Przełożenie biegu 2 | 1.714 (36/21) |
| Przełożenie biegu 3 | 1.333 (32/24) |
| Przełożenie biegu 4 | 1.111 (30/27) |
| Przełożenie biegu 5 | 0.966 (28/29) |
| Przełożenie biegu 6 | 0.852 (23/27) |
| Przełożenie całkowite | 3.067 (46/15) |
| Sprzęgło | Mokre wielotarczowe, manualne |
| Typ ramy | Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie |
| Ślad | 108 mm |
| Skok zawieszenia, przednie | 150 mm |
| Skok zawieszenia, tylne | 145 mm |
| Opona, przednia | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Opona, tylna | 160/60ZR17M/C (69W) |
| Kąt skrętu L/P | 35° / 35° |
| Dł x Szer x Wys | 2,165 x 840 x 1,360 mm |
| Rozstaw osi | 1,415 mm |
| Prześwit pod pojazdem | 170 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 21 litrów |
| Wysokość siedzenia | 845 mm |
| Masa pojazdu gotowego do użytku | 217 kg |