Piaggio Vespa new GTS 125i ABS/ASR

Cena: 28900.00 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 3
title
2 / 3
title
3 / 3
title
Oferta od: Firmy
Kategoria: Skuter
Marka: Vespa
Model: Piaggio new GTS 125i ABS/ASR
Rok produkcji: 2022
Stan: Nowy
Pojemność: 125 ccm3

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Piaggio Vespa GTS 125i ABS/ASR

Fabrycznie nowy, gwarancja 24 miesiące ,cena brutto , pełna f-ra vat

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Piaggio

Wychodzenie naprzeciw potrzebom kierowców, tworzenie pojazdów innowacyjnych pod względem technicznym i stylistycznym oraz poszukiwanie coraz lepszych rozwiązań transportowych to obszary doskonalenia się, nad którymi Piaggio pracuje dzień po dniu, w imię jakości.

Wybierając produkty tej włoskiej marki odkryjesz najbardziej innowacyjne rozwiązania, które Piaggio wprowadziło, aby ulepszyć Twoje codzienne podróże.

Szczegóły, które robią różnicę

Osobowość GTS'a błyszczy jeszcze bardziej dzięki nowym materiałom, które nadają elegancki, wyrafinowany wygląd. Lusterka, boczne grille, grzebień błotnika, a nawet charakterystyczny „krawat” zostały przeprojektowane w imię innowacji, zachowując jednocześnie ponadczasowy urok i ducha Vespy.


Nowa, ale jak zawsze niepowtarzalna

Vespa GTS ewoluuje pod względem wzornictwa i technologii, zachowując swój spontaniczny charakter i cały urok autentycznej włoskiej ikony. Jest eleganckim towarzyszem podróży, z nowym stylem i komfortowymi detalami, odpowiednimi na każdą przygodę. Ciesz się jazdą, Vespa GTS zajmie się resztą.


GTS 125 I-GET – SPECYFIKACJA TECHNICZNA
SILNIK I-GET jednocylindrowy 4-suwowy Piaggio z systemem «Start & Stop»
ŚREDNICA X SKOK 52mm x 58,7mm
POJEMNOŚĆ 125
MOC MAKSYMALNA 10,3 kW (14 HP) @ 8.750 obr./min.
MAKSYMALNY MOMENT OBR. 12 Nm @ 6.750 obr./min
ROZRZĄD Pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC), 4 zawory
ZASILANIE SILNIKA Nowy elektroniczny wtrysk PFI (Port Fuel Injection)
CHŁODZENIE Cieczą
SMAROWANIE Mokra miska olejowa
ROZRUCH Elektryczny
SPRZĘGLO Automatyczne suche sprzęgło odśrodkowe z amortyzatorami drgań
PRZEKŁADNIA CVT z serwerem momentu obrotowego - – Piaggio «Start & Stop» system
STRUKTURA NOŚNA Korpus z blachy stalowej ze wspawanymi wzmocnieniami
ZAWIESZENIE PRZEDNIE Jednoramienne ze sprężyną śrubową i pojedynczym amortyzatorem
ZAWIESZENIE TYLNE Podwójny amortyzator hydrauliczny z regulacją napięcia wstępnego w 4
pozycjach
KOŁO PRZEDNIE Stop aluminium 3,00x12” – bezdętkowa 120/70-12”
KOŁO TYLNE Stop aluminium 3,00x12” – bezdętkowa 130/70-12”
HAMULEC PRZEDNI Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem hydraulicznym - ABS/ASR
HAMULEC TYLNY Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem hydraulicznym - ABS/ASR
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 7 litrów (w tym 2 litry rezerwy)
DŁUGOŚĆ/SZEROKOŚĆ/ROZSTAW
OSI/WYSOKOŚĆ SIODŁA (MM)

1.980 / 765 / 1.385 / 790

NORMA EMISJI EURO 5
ZUŻYCIE PALIWA 2,6 L/100 KM
EMISJA (CO2) 59 G/KM


autor:
avatar
Ocena: 0 (0)

strworzona dnia: 2023-04-06