Piaggio Vespa new GTS Super Sport 125i ABS/ASR

Cena: 30500.00 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 5
title
2 / 5
title
3 / 5
title
4 / 5
title
5 / 5
title
Oferta od: Firmy
Kategoria: Skuter
Marka: Vespa
Model: Piaggio new GTS Super Sport 125i ABS/ASR
Rok produkcji: 2022
Stan: Nowy
Pojemność: 125 ccm3

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Piaggio Vespa GTS Super Sport 125i ABS/ASR

Fabrycznie nowy, gwarancja 24 miesiące ,cena brutto , pełna f-ra vat

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Piaggio

Wychodzenie naprzeciw potrzebom kierowców, tworzenie pojazdów innowacyjnych pod względem technicznym i stylistycznym oraz poszukiwanie coraz lepszych rozwiązań transportowych to obszary doskonalenia się, nad którymi Piaggio pracuje dzień po dniu, w imię jakości.

Wybierając produkty tej włoskiej marki odkryjesz najbardziej innowacyjne rozwiązania, które Piaggio wprowadziło, aby ulepszyć Twoje codzienne podróże.

Super w stylu i super w osiągach

Dzięki odnowionej konstrukcji Vespa GTS Super jest gotowa dać Ci jeszcze więcej radości  i wzbudzić jeszcze silniejsze emocje. To model ze sportową duszą, który wykorzystuje najnowsze technologie w nowy, zaskakujący i nie banalny sposób.Te wersje wykraczają daleko poza proste zmiany kolorystyczne, pozwalając każdemu w pełni wyrazić swój styl i wyjątkowość.

Design przyciągający wzrok

Vespa GTS SuperSport jest dostępna w szerokiej gamie błyszczących i matowych kolorów, z wstawkami o wyglądzie włókna węglowego i błyszczącymi, czarnymi detalami, które stanowią doskonały akcent w dowolnym kolorze, który wybierzesz. Jest to model wzbogacony licznymi detalami i sportową grafiką, wyposażony w doskonałe siodło wyróżniające się wysoką jakością materiałów oraz kontrastowymi przeszyciami.

 

GTS 125 I-GET – SPECYFIKACJA TECHNICZNA
SILNIK I-GET jednocylindrowy 4-suwowy Piaggio z systemem «Start & Stop»
ŚREDNICA X SKOK 52mm x 58,7mm
POJEMNOŚĆ 125
MOC MAKSYMALNA 10,3 kW (14 HP) @ 8.750 obr./min.
MAKSYMALNY MOMENT OBR. 12 Nm @ 6.750 obr./min
ROZRZĄD Pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC), 4 zawory
ZASILANIE SILNIKA Nowy elektroniczny wtrysk PFI (Port Fuel Injection)
CHŁODZENIE Cieczą
SMAROWANIE Mokra miska olejowa
ROZRUCH Elektryczny
SPRZĘGLO Automatyczne suche sprzęgło odśrodkowe z amortyzatorami drgań
PRZEKŁADNIA CVT z serwerem momentu obrotowego - – Piaggio «Start & Stop» system
STRUKTURA NOŚNA Korpus z blachy stalowej ze wspawanymi wzmocnieniami
ZAWIESZENIE PRZEDNIE Jednoramienne ze sprężyną śrubową i pojedynczym amortyzatorem
ZAWIESZENIE TYLNE Podwójny amortyzator hydrauliczny z regulacją napięcia wstępnego w 4
pozycjach
KOŁO PRZEDNIE Stop aluminium 3,00x12” – bezdętkowa 120/70-12”
KOŁO TYLNE Stop aluminium 3,00x12” – bezdętkowa 130/70-12”
HAMULEC PRZEDNI Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem hydraulicznym - ABS/ASR
HAMULEC TYLNY Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem hydraulicznym - ABS/ASR
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 7 litrów (w tym 2 litry rezerwy)
DŁUGOŚĆ/SZEROKOŚĆ/ROZSTAW
OSI/WYSOKOŚĆ SIODŁA (MM)

1.980 / 765 / 1.385 / 790

NORMA EMISJI EURO 5
ZUŻYCIE PALIWA 2,6 L/100 KM
EMISJA (CO2) 59 G/KM


autor:
avatar
Ocena: 0 (0)

strworzona dnia: 2023-04-06